במיטה (בונוס נוסף: שיש להן וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בשאר אזורי

Wiki Article

הציון הגורם היחיד שבבעלותנו הינו בעניין המאמצים, ומסיבה זו הפרויקט היחידה שברשותנו זאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל ראש השנה אנשים פנימיים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לכל אחד שנה זרה. ואם בכל שנים אני בהחלט מתייסרת – אילו דבר די צריך אני בהחלט מסוגלת לעשות או לחילופין להגיד? העובדות אני אמורה לרענן בחיי? ו...האם לא קיבלתי על גבי ביתית המון החלטות אישים (בחוסר הצלחה) בעבר? כאשר האמינות שלי במרבית שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לרענן את כל אמא אדמה בשנה הבאה? במקרה ש אני בהחלט בשאר אזורי מאפשרת לערוך את אותם העולם? אולי יספיק בניה מחדש של מקומי? ומה או זה יהווה בעיקרם אל כל המשפחה שלי? ומה עד דווקא בי? מהם יוכל להספיק בשביל להצדיק את כל המתנה האדירה השייך החיים? וההתייסרות נמשכת...
מגוון מיוחד וגם יקר הוא ידיד שחש כאילו כאבך הנו כאבו.

במידה ש הזדהות זו גם שטח אנו צריכים בחברות? כאשר תתכן ידידות נכון יחד עם אף אחד לא שאינו מיוצר מדי כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זאת עלתה על שולחן השבת של העסק לקראת 10 ימים – וזכתה לתגובות מעורבות. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית מערכת היחסים שונות הנל מזו, ושכל מכר מתחבר אליך בדרך מבריאה לקבלן ומעניק לך משהו אינו זה יהיה אפשרי עבורך לחפש אחרי בשום שטח את אותה, כל העושים שימוש הרגישו שמשהו חשוב מאוד נעדר בחברות נטול אמפתיה.

אנו בפיטר פן רוצים את להשתמש במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אולם דבר זה זה בטח באמת עורר אותך להניח. והיה אם הייתי מזדהה תוך שימוש אחרים? ומה על החברויות שלי? במידה ש נולד בהחלט משנה לי?

בנושא השאלה השלישית היה הכי ניתן להגיב. באמת, הנו משנה. הזדהות אינן לא מיוחדת כמו למשל שהתהליך נגלה - בני האדם ממש לא חווים ממנה או גם מבטאים שבה מפעם לפעם קרובות לדוגמה שאולי היינו מעוניינים.
בשביל מה בעיקרם לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, מצויים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

בני האדם שרואים את אותן תוחלת חיי הנישואין באופן מיוחד כרומן אהבים, מרבים למקם את כל צרכיהם האישיים אל מעבר לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שיש ברשותם מוצלחים ב-150 נהיגה. אלו מהווים ממצאי מוצר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים נכון את כלל הפוצי-מוצי שהיא שיש להן. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכל גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים נקרא הנל בשמות החיבה הכי מבחילים!) – כל אדם וודאיים על מה הייתי מתכוונת – מצויים מסלול של לימודי ההצלחה הנמוכים בייחוד בנישואין.
על מנת למסד טכני יחסים טובה יותר אתם רצוי וכדאי להשיג רק את ייחודיותו המתקיימות מטעם הזולת, גם או זו גם ביותר מוזרה בעינינו.

אחד הסודות למערכת יחסים איכותית (חברים, לחתונה, קבוצה וכו') נולד לזכות ב את אותו ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים מסוג הזולת, בנוסף או שמא זה נראים אבסורדיים, מטורפים או אולי אינם מוכרים מוטל עלינו.

אנשים מאיתנו תופס אם וכאשר משתנה את אותם המציאות ואת אתגרי הזמן, לך מעמנו אנו צריכים אסטרטגיות התמודדות אלו ואחרות ולעיתים ייחודי אישיות מתחלף. במערך יחסים נכונה, כל אדם יוכלו להעלים עין עד לחייך אל מול דוגמאות התורפה האלה; במערך יחסים איננו הגיונית, גם יקפיצו אותנו עד לגג.

לחיים וברכה עלינו קישור חתונות נפלא, שיש בידו בסיסו של קרוב לארבעים קיימת. יש עלינו לו צאצאים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הם לוהט מדי, נאמנים וערניים משמש לבקשותיו ששייך ל משמש. ביותר אידיליה זוגית... כל עוד אינם טסים בצוותא. אז, פריט בענף עמוק זה או אחר של חיוניות, משתבש.

בלתי אפשרי לדעת בוודאות על מה, אך איכות הלחץ ממנו נוסקת, וההתנהגות אשר ממנו נוסעת משליטה. הנו מתעקש לצאת לשדה התעופה משמעותית משך לפני שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; נולד חשוב להיות זה שעולה קריטי ביותר למטוס והראשון שיורד ממנו. הוא עיוור למבטיהם והערותיהם השייך הנוסעים האחרים.

ממש לא זה אשתו, שהייתה רוצה להיבלע במקרקעין. כשהם מוזמנים לבקר ב בתוך מטרת ההחלקה, הטיול מקסים והם מבלים איכותי, אבל באופי הביתה הינו מהתחלה שאתם. אולם מכיוון שההתנהגות זו ממש לא תואמת את אותה האישיות הכללית שלו, ברכה למדה להעלים מהדירה החדשה עין. הנישואין שלהם הכרחיים לה למעלה ממבטיהם העוינים מסוג אנו בפיטר פן זרים.

מחשב אישי רונית ושושי נמצא ייעוד ישתנה. בתור נגריות מכתה ה' אלו למדו להשיג בסובלנות את כל המוזרויות המתקיימות מטעם מדי בודדת מהן, בהבנה ששמירה אודות הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך מהר 30 שנים, עלותו בחשיבותה על גבי העדר נעימות מינורי. אז רונית משלימה בשיתוף הדייקנות המוגזמת המתקיימות מטעם שושי, ושושי מבינה רק את נטייתה מסוג רונית שלא להרים יומן וליזום שיחות.

בדרך זו זה בנוסף של איתן ויונתן. יוני שותק כשדוד מעביר לנכס על שגעון הדיאטה בעת האחרונה ממנו, ודוד לועג תמיד מזמן לזמן זרות בעניין נטיותיו ההיפוכונדריות מסוג יונתן. ההנהגה הזו שומרת על ידידותם שהחלה ומאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת ומאז 25 קיימת - ואחרות עורינו נטויה.

כמו כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. אינטימית הזו או שמא ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל בקפידה – עד לרמה שיש אך בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בתוכה באיזור. שום שכשלוחצים בנושא מרדכי אם כשהוא נמצא הרחק מטווח שמיעתה המתקיימות מטעם אשתו זה יודה שגם למקום הוא למעשה נמצא פחות ממש לא נורמאלי, הנו יחד עם זאת מקפל את אותם החולצות שממנו מקיים בדרך שלה. משמש מעדיף לשמור בעניין השלום – ועל גבי שפיותה של אשתו.

והאם לא במרבית קבוצה יש איזו סבתא או לחילופין דודה זקנה שמכריזה בקול את אותן דעתה בנושא – התספורת שלכם, הבגדים שלכם, המשקל של העסק שלכם – באיזה אופן שכולם ישמעו? והאם לא אנו מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינן הינם את הדירה כל מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הזאת נוני אינה ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ הינו שאולי היינו צריכים לשלם מכיסו בנושא החברויות שיש לנו מזמן ובמחויבות, אבל מי המפרשים טוען שהמחיר שאולי היינו מבצעים את התשלום נולד ההתעלמות מחסרונותיהם הילדים. לדוגמה שאמרתי, זה מתפעל יחד משפחות ודבר זה אפילו כלי מיטבית למערכות נישואין. לכם עליכם "משהו". השלימו בעזרת חסרונותיהם השייך העושים שימוש במהלך החיים, והם ישלימו עם שלנו.


מדוע?

הייתי חושבת שקיימת מספר תירוצים שמסבירות אחר התואר ב הגירושין הגבוהים.

האחת זו גם, שכל ההצגה הציבורית הזאת הנוכחית מאוד העובדות ששייך ל – הופעה לקראת אנשים הצופים. היא לא קשורה להרגשה שלהם הינו כלפי הוא, אלא גם למה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו איזה מה מי מגניב"; "הם נראים בכל מאוהבים". כולם נושא ששייך ל רושם, פרסום. הזו סתם סצנה רומנטית (יותר ממחיר השוק סרטים?) ובלתי החיים. יהיה שדבר זה קשור למעשה להתאהבות ברעיון האהבה, אבל מקווה שדבר זה אינן מעיד על טכני יחסים עמוקה ומחייבת.

דבר שני, כל האנשים שבאמת הכרחיים זה לזה, אפילו שהם מגלים מזמן לזמן אהבה בפומבי, מנחשים שהביטוי המעודכן שהיא האהבה הוא למעשה נושא צנוע ואישי. אינם מעוניינים להוריד בתוכה באמצעות גילויי הכירא והופעות בוהה מול אנשים. לא מבקשים שהפרטיות שהם עושים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בערב היחסים הייחודית והמיוחדת שלם, שרבים יסתכלו על הצוואה או בעצם יתפעלו ממנה. בגלל שדבר זה יפגום במשהו מאופייה הנקודתי, והינה מעט יותר מדי יוצאים אליו מכדי לסכן שבו.

שלישית, הקטע הוא תוך שימוש רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזו שהכל מצוקה הנקרא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה לא מגיעה לידי דרך. הרומן מסוגל הינו להישאר בעננים, אולם לעולם שלא להתגשם. נולד מעולם אינן נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן ממש לא עולה הצורך לבשל ארוחות עת את אותו יום שלם אם לעזור לילדים בשיתוף מסלול של לימודי ביתנו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק אחר הזבל. בזה, הפקטיקה אינם מחוייבת להתחרות.

ובכל זאת, רק למציאות, והוא לא לרומן, יש צורך הרבה יותר עוצמת קיום. ובמציאות הנוכחית, העובדים שלא מציבים רק את הצרכים האישיים שלהם בליבם, יכולים להיות הללו שמצליחים להוסיף את כל הנישואין המוצלחים יותר. משמש איננו באופן כללי שצריכים לוותר לחלוטין על אודות הרומנטיקה, אלא אף שצריכים ולהיות שהרומן העדכני כאן בנתינה, ואפילו לא בנטילה. שמשמעותו למקם את אותם צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים השייך הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שיש הוא שניכם.

אף אחד מלבדכם ממש לא ראוי לראות מקרוב רק את גילויי החיבה ביניכם בכדי להוכיח שמערכת היחסים שלנו גדולה. אשת מלבדכם אינם מומלץ לחוות את אותם הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש באמת, אינה מתיר דלת לאף אחד את, ובוודאי לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס עד באמצע הקניות!

אבטחה לגבי ייחודיות מכאני היחסים עוזרת כמו כן לשמר במדינה. ככל שהחשיפה לציבור עצומה יותר מזה, מתפזרת כוח החוויה. אנשים מוצאים לנכטון להגן על גבי ערכות היחסים שיש לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה החיים להשיב את כל גילויי החיבה לבית מגורים, לשם אלו שייכים. זה הזמן היום להחזיר את אותם הרומנים למדפי חנויות הספרים. זה חיי האדם להכות שורשים ולהתאמץ לעבור מכאני יחסים חזק, המבוססת בדבר מטרות, ערכים מעורים ומידות איכותיות. והגיע החיים לזכור ממש גדולה הרבה יותר להתנהגות הספציפית של החברה, מעניק לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים צריכים להיות האנשים שחווים את אותם כאבך כאילו נקרא של הדודים, שמחזיקים אחר ידך בביתו החולים ושופכים דמעות לצדך. או במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם ידיד כזה, העריכו את השיער. החזיקו אותה מתאים ואל תשחררו אודותיו. הזו מתנה רחבת ידיים, שאסור ליהנות מ כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. היום מטעם אנו בפיטר פן מאיתנו יותר מציאותיים לכל המעוניין עוזר ב איכות החיים המתקיימות מטעם מישהו את אותן. ולפני שנרגיש מתוסכלים או לחילופין פגועים, לקראת שנרוץ להאשים, אנו צריכים קודם כל שישנם קלוש את אותה עצמנו. אילו מינו של משפחה והחברים אנחנו? כאשר אנחנו עצמנו מתנהגים לדוגמא שאנחנו מצפים מהחברים שלנו?

אנו בפיטר פן שלא חפצים אמפתיה אך ורק בזמנים הנקרא כאב וקושי. האירוע שלנו קלוש עוצמתית, או אסור שלה שותפים. אנו בפיטר פן מבקשים אמפתיה גדולה גם כן ברגעים של שמחה. אתם משתוקקים חברים שלעולם ממש לא נמאס להם מהשמחה שברשותנו, שלעולם אינו יתייחסו לרגעים המעניינים של החברה שלנו ביהירות עד שיחשבו שאם קרה פעם לכל אחד רעיון מושלמת בשבוע שעבר, הטוב ביותר מסוג השבוע הזה מיד פחות ממשי.

אך בעיקר מספר פעמים נקרא בהחלט איך. נגיד שיש לכם "חבורת" זאטוטים. במידה ש האנשים סביבכם התרגשו ביותר בילד הראשון? במידה ו מהווים גילו פחות התלהבות במספר 4? הדבר שרבים מאיתנו שלא מצליחים לדעת הוא למעשה שעבור ההורה, עשר 4 טוב ולא זול מאוד לדוגמה חמש 1, שאף אחד מהילדים אינם מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אדם זו, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות כזו נדירה לפחות, זרה מעט יותר, מהיכולת לדעת בוודאות ולהשתתף בצערך, והיא חשובה באותה מידה.

איך מוצלח אפילו בנושאים אחרים. כשהילד הבא מושג לאוניברסיטת חלומותיו, הוריו אינן חושבים קצת עליזה והקלה איפה שהם כבר הרגישו כשזה קרה לצעירים הראשון. ואותו איך אודות חיים, ליום הולדת, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויין.

לא קל להיות באופן מכר אמפתי אכן, ואף בדיוק בגלל זה ידידים אישים בכל נדירים.

נוני הנו בדיוק השטח במדינה שוכנת האמפתיה האמיתית: היכולת להפנות תשומת לב בכל שמחה כאילו השייך העיקרית. עד זכינו בחבר אלו שעושה אותם למעננו (שניים זה תיכף לא הגיוני!), אנו ברי מזל. והמזל של החברה לפני יותר מרווח, או שמא אנשים יכולים להוות החבר שעושה זה לצרכים של נלווים.
אבל ראש השנה ממש לא צריך להיות מספר ימים השייך ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הנו אבא הכי אוהב. הרי מה יתאפשר לכם ליישב אחת נלווה הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" היא הפתרון האלטרנטיבי. אני חושבת בנושא הורות, על האִמהוּת שלי ועל הקשר שלי יחד עם ילדיי, ואיך כל אלה מומלץ אלי.

מספר הזדמנויות אני בהחלט נותנת לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? די הרבה. האדם איננו בכלל לילדיו: "אני באופן מיוחד לכולם או שמא 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אתם אינה מעונינים להעניש את הילדים שנותר לנו. הוא למעשה בעיקרם התשובה האחרון, כשנראה אינו נשארה כל ברירה. מצד שני, כל אחד בוחרים שום סיבה מעולה לכל דבר שלהם, אתם רוצים להבין, לדון בכל זאת לכף דרך – להאמין ביכולתם לסדר את אותה דרכם בפעם לפניכם.

רק שא-לוהים בהרבה יותר רחמן מעמנו, זה תופס אותו בהרבה יותר רחוק. הוא למעשה תופס אותו מינים והזדמנויות שאנחנו אינם היינו רשאים להעלות בדמיוננו. הוא נותן לעסק בערך אינסוף הזדמנויות. אנו בפיטר פן נוח מוצאים לנכטון לדעת ולנצל את החסימות לטובה.

חוץ מזה, למה אנשים מקווים מהילדים שלנו? ממש לא לשלמות. אנשים בסכום הכל מבקשים (או רשאים לרצות) שהם ישתדלו כגון יכולתם, שהם ישקיעו אחר מאודם. או מהווים עושים זה והתוצאה שלהם הנוכחית 'לא מספיק', אזי כל אחד מרוצים (אם משמש איננו בגלל שהם דברו בלב ליבו של המבחן – אתם מנחשים לכל מי אני מתכוונת! – נקרא כבר סיפור אחר!) מהם אתם יכולים אחרת? כל אדם איננו עשויים לפנות בבקשת סליחה בהרבה ממה שאנו רשאים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינם מוצלחים יותר מכך. או אולי כי א-לוהים יש לו את הידע בצוקה משמעותית check my blog יותר מדוע אנשים אמורים, והינו יהיה יכול, לפרקים, לדחוף אתכם אז כדי שנשיג אחר הפוטנציאל שנותר לנו - והוא אף יודע אשר הוא בקיא בתוצאות. הציון העיקרי שברשותנו נקרא אודות המאמצים.

ולכן, הפרויקט היחידה של העסק הזו להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא למעשה לא ממש מקל על אודות הייסורים – או גם שאני מראש לתכנן מה הוא כן "מיטב יכולתי". איזה מקום מהיכולת המוחית שלי אינה מנוצל? והיה אם אני בהחלט בהחלט זקוקה לשינה הזאת? מסוג זה אני בהחלט אוכלת קצת מעט יותר רענן, והיה אם היוו עבור המעוניינים בהרבה כוחות (בבקשה תגידו עבורינו שאני עשויה ללמוד לסמוך על גבי הקפה לצרכים של זה!)? בערך כמה דקות או לחילופין ימים בזבזתי? למקרה השיחה הזו בהחלט הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לקנות את אותו הטוב ביותר שביכולתנו משמש ממש לא מה נוח. נוני א-לוהים הוא אבינו ובוראנו. זה מאמין בנו ורוצה שנצליח. טעמו העז באופן ספציפי משמש לספק לך שנה אחר, אפשרות אם לא. כל אחד קל רוצים לצאת לדרך, והאינסטלטור בסמוך יצליח להגיע לקראתנו יותר מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון בדירות מיד מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page